Äntligen fredag

Nu så är det äntligen fredag som jag har väntat och hållt tummarna för att det ska vara fint väder i helgen och hör och häpna det ser ut att bli jättefint väder i helgen, så nu planerar jag morgon dagen för fullt, det kommer bli så att flisan och gabbe kommer få vara hos farmor och kanske tilia med det får vi se wille, jag och jocke ska åka och fiska wille har tjatat om det sen han var liten och nu ska han äntligen få följa med oss hoppas han är mogen för det bara.

Jag ska fixa matsäck som kommer bestå av pastasallad och vegkorv läsk och lite godis det ska bli en myssdag för oss alla.

Dagen som i dag kommer att bli skön wille har blivit lovad att spela wii hela kvällen villket han ser fram emot då det inte blir mycket spelande på vardagarna.

Joakim jobbar kväll som han gör varje fredag.


Nä nu dax att göra frukost till mej och sen får jag se mer vad som händer.

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Emster

Hej! Vilken mysig blogg du har! Jag är full av beundran hur du får ihop vardagen! Tack också för kommentaren om byxorna, det gjorde mig glad!

/Emster

2010-04-23 @ 12:24:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0