Äntligen fredag

Ja så var det äntligen fredag.

Ja vad ska man säga om vädret i dag då ??? regnigt så det blir till att vara inne i dag typ.

Jag och Joakims mamma ska iväg med gabbe och Tilia till farfars mamma och lämna en blomma som tack för allt hon stickat till barnen sen bär det av efter det till och hämta kiddsen på skolan och sen hem för mej och Tilia det är bara hon och jag hemma hela kvällen, dom stora barnen ska sova hos farmor till på söndag och Tilia ska vara där en sväng i morgon kväll medans jag går ut på krogen för att hedra minet av en god vän som gick bort för ett år sedan.


Nu ska jag typ försöka sparka ut gubben och hunden och ge tilia mat sen ska jag göra mej i ordning för dagens aktiviteter

Tjo Flöjt var peters älsklings utryck

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0