Äntligen onsdag, en dag närmare fredag

Ja åhh så jag längtar tills på fredag för i helgen ska jag ut med Wille och Flisan och fiska få se om man får något eller inte.

I går var jag med ut till Joakims mormor och där klippte vi buskar och rensade så man har lite ont i kroppen i dag men det går över. Har även lite illamående och fryser kanske man håller på att bli sjuk eller nått.


I Måndags bestämde jag mej för att nu är det dagen D för Gabbe han ska sluta med dagblöjan och första dagen gick kanon bra inte en enda olycka och i går hände en olycka men det gör då inget hade räknat med fler än så.

Dagen som sådan får nog bli ganska lugn här hemma eftersom jag känner att jag inte riktigt är hundra så nu går Lazy Town på dvd för gabbe han bara älskar dom.

Gubben ja vad ska man säga han ska åka till posten och sen affären och sen ska han iväg och jobba som vanligt, det är faktiskt lite tråkigt att han jobbar så mycket kvällar som han gör men nån måste göra det oxå.

Nä ha det så gott nu ska jag försöka få i mej min kaffe

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0