Då va det torsdag

Är så himla trött i dag Tilia sover ju i min säng och att en så liten tjej kan ta upp så mycket plats förstår jag inte.

Dagen börja bra i dag lungt vid frukosten inge bråk vid påklädningen så himla skönt när det flyter på så här bra.

I dag ska vi försöka ta oss ut i vårvädret samt så ska jag försöka uträtta en del ärenden som att ringa runt gamla kunder och se om dom vill handla lite nu jag jobbar åt foreverliving och den 5 maj har vi ett dunkrace villket innebär att för varje aloevera dunk man handlar under april får man en lott som sedans sätts på en dunk och släpps i ån i östervåla första pris brukar vara 5 dunkar sen är det olika vinster upp till 15 st, det är roligt att kunna göra roliga saker av sitt arbete.

Jag började jobba för foreverliving i oktober 2009 och är nöjd med hur fritt arbetet är och hur enkelt det är att tjäna pengar.

Nä nu ska jag ta tag i allt som ska göras


Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0