Dålig sömn

Natten har bjudit på riktigt dålig sömn, Tilia sover på min sida av sängen och jag vet då inte hur det alltid kommer sig att jag ligger vid sängens kant med henne precis intill och då har jag ändå flyttat henne närmare mitten flera ggr under natten, vid 3 tiden i natt kom gabbe nerkrypandes vid mina fötter och den lilla killen ligger då inte still alls så tillslut vart min sovställning som en fosterställning med honom liggandes över mina ben så jag inte kunde röra mej.



Här har jag lyckats nesla mer ur hans grepp om mej.

Nu är barnen i skolan och jag ska börja packa saker jag sålt på tradera som sedan jocke ska få åka med till posten innan han börjar jobba vidare.

Ha det gott i solen

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0