ingen bra dag

känns det som.

började med en massa oväsen från gabbe hamra i golvet väckte alla i huset och jag vaknade på fel sida.

Äta frukost stressa iväg till polisen hämta mitt nya legg och gabbes pass iväg till swedbank för att öppna mannens och min bankdosa som dom använt som miniräknare, sen vidare till bvc för Tilias 3 månaders spruta åh vidare hem för att packa saker som jag sålt på tradera.

Nu är jag på språng igen ner till posten som det tar ca 25 minuter till sen hem för att börja med middagen och bada kiddsen för att sedan invänta manen som får ta nattningen i kväll.


jo jag har även hunit med att fixa alla dop inbjudningar så dom måste oxå skickas i väg i dag, jag måste leta lokal att vara i efteråt oxå hmm inte lätt har jag märkt om vi inte hittar någon får vi ta en nödlösning på mannens jobb det tråkiga är att det ligger 30 minuters bilväg från kyrkan ja vi får se vad som händer

kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0