Kom att tänka

På åska då jag precis va ut en sväng med hunden och det är sådana där mörka moln brr nu snart börjar säsongen för just åska och det inebär att jag ska hålla masken för barnen och inte stänga in mej i frådet så fort det kommer eller att inte ringa svärmor eller mamma att vara här hos mej för att jag inte klarar av det, JAG RENT AV HATAR ÅSKA. När jag var liten mins inte exakt ålder men jag mins händelsen som igår när jag tänker på det, Jag var ute i farmor och farfars somarstuga det började åska och som vanligt satte vi oss i bilen och där satt vi i ca 10 minuter så pang en blixt ner i huset och det började brinna och hela huset bran ner till grunden.

Ja så kan det vara man glömmer sällan men en sak jag lärt mej är att inte vissa dessa känslor för mina barn då jag inte vill att det ska överföras till dom.


Ha det gott nu kom mina barn hem från skola så det nalkas mellis

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0