Men vad är det här

Suck, här har man packat undan alla vinterkläder och vad händer nu jo snö och snö jaha fram med kartongerna leta kläder innan skolan börjar för barnen suck modernatur hur mår du igentligen ???
jaja så här kan det va.

Ja vad ska man mer prata om jo min älskade dotter som är i en trotts så det står härliga till, allt man säger allt man gör är fel och hon börjar grina och ska flytta.
Ett exempel är jag ber henne sätta sig och äta mellanmålet i går blåbärsdryck med smörgås och nä det skulle hon inte ha ok säger jag då blir du utan för det är vad som bjuds, pang skrikandes upp på rumet och springer hon och jag brusar upp och säger att sådär beter man sig inte och att lugnar hon inte ner sig och beter sig bättre kan man inte gå på kalas i helgen hmm ja fel av mej att hota men jag vart så ledsen och dessutom är jag svag nu trött ont i kroppen och illamående. Hon lugnade ner sig satte sig vid bordet och sen började hon när hon skulle sova grina att hon inte ville mm, ja det är nästan alltid roligt med barn.

Gabbe han sköter sig galant fjärde dagen som han är blöjfri på dagen och endast 1 olycka har hänt jag är helt impad över det.

Wille han är våran spralliga kille som lyssnar när han vill visst man kan bli riktigt arg på honom men övervägande så hoppar han omkring som en durasellkanin.

Så lilla Tilia hon vill bli buren hela tiden nu sover korta stunder om 10-20 minuter jobbigt då man inte hinner specielt mycket mellan dom stunderna. I går fick hon smaka gröt gjorde lite på förmiddagen och hon åt det med god aptit och vart små sur då hon inte fick mera så jag gjorde lite på kvällen med ca 1 dl och det åt hon jättebra skrattade och va glad och som småbarn kan vara mera mera mera satt och stuttsade av upphettsning.

Jocke vabba i går och i dag då jag fortfarande inte är helt hundra i dag hoppas man är bättre till helgen då vi ska fiska på lördagen om väder tillåter samt så ska flisan på kalas på söndag på fyrishov hon ser så fram emot det.

Nä nu måste jag fixa gabbe och sen ska jag försöka fixa mej själv och sen när Tilia vaknar är det hennes tur.


Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0