Så äntligen måndag

Börjar med att säga att jag såg kalla fakta i går, fan så hämskt att dom inte ska få fortsätta operera hjärtsjuka i stockholm utan bara i lund och göteborg undra hur mångas liv som kommer att sättas på spel efter sommaren, Min mans pappa väntar på nytt hjärta och är högprioriterad då han har en ovanlig blodgrupp vi hoppas att han kommer hinna få ett nytt innan det är försent.


Joakims mormor oroar oss med hon opererade sitt knä i mars och allt gick bra och hon va allert och pigg efter det´, men nu helt plötsligt börjar hon bli förrvirrad och har frossa till och från under förra veckan och i går va det tydligen sämre med henne så det kanske blir akuten i dag om det blivit värre under natten.

I dag ska jag ut och ha det myssigt med Gabriel och Tilia i solen man blir så mycket gladare av det vackra vädret i går va det så grått och trist att man inte alls ville gå ut.

Nä nu ska jag jobba lite sen ska jag ta tag i allt hemma innan vi ska börja vår vistelse ute

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0