Trött i dag

I går åkte jag till svärmor och var ute på lekplatsen med gabbe en stund sen iväg till flisans drama där det var avslutning, det vart helt kaos gabbe jättetrött och grinig wille lika så, väl hemma så fixa middag åt en grinig unge och en glad sprudlande tjej vad jag än sa eller gjorde satte sig wille på tvären och sen som om det var nog så började Tilia skrika och skrika inget man gjorde hjälpte tillslut vid 22 tiden somnade hon i sägen bredvid mej utmattad stackars lilla tjejen.


I dag har jag varit nere på stan och handlat lite fan vad dom bygger om va upp på lindex men vände lika snabbt omöjligt att ta sig fram nästan. Nu ska jag äta lunch innan Tilia vaknar sen är det dax att snart hämta kidds på skolan och ha utelekar med fika


Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0