Undra vad

Arga snickaren skulle säga och kunna hjälpa oss med hmm lovar att dom säkert på ett eller annat viss skulle skricka rakt ut, vi bor trångt i en 4 och är 6 personer jag och jocke har vårat sovrum i vardagsrumet då jag håller på att tömma mitt kontor från alla företags saker men det kommer ta sin tid kanske 1 år brr men det rummet måste vi säkert ändå använda till nått av barnen. Jag fundera oxå på hur man kan klara sig så som man gör jag hade gärna haft ett vardagsrum och ett helt eget sovrum men fan våran hyra är på massor av pengar pch då bor vi ändå i ett ganska billigt område jaja så kan det vara som sagt vi klarar oss som det är nu men om jag får som jag vill att ha minst 1 till bebis då måste vi nog flytta även om jag inte vill trivs så bra i detta område goda och trevliga grannar.

Nu ska jag ta hand om Tilia som vaknat och manen är inte hemma han är och leker med sina killkompisar dom spelar rollspel

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0